باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

جاده مانده است و من و این سر باقیمانده
رمقی نیست در این پیکر باقیمانده
گرچه دست و دل و چشمم همه آواره شده،
باز شرمنده‌ام از این سر باقیمانده

آموزش عالی ابتدایی تا حرفه‌ای آباکوس

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۴۱ ق.ظ
مطالب فایل‌های زیر ترکیبی از تئوری و نرم‌افزار است و پایه‌های نرم‌افزار را خوب و سریع یاد می گیرید. این اسلایدهای کلاسهای مقدماتی  و حرفه‌ای آباکوس هست که توسط شرکت سازنده تهیه شده است

ftp://ftp.inceptra.com/plmdownloads/simulia/abaqus/abaqus-v612-intro-class-notes/abaqus_unified_intro-book.pdf

کد نویسی پیتون در آباکوس

http://mmd110.persiangig.com/abaqus/scripting%20python%20in%20abaqus.pdf

یه سری فایل آموزشی هم آنلاین هست، و قابل دانلود نیست. البته هست ولی با دردسر. شما اگر  توی موتور جستجوی چینی‌ها baidu.com اگر سرچ کنید باز هم مطلب مشابه  می‌توانید پیدا کنید. 

http://www.docin.com/mydoc-1102140-1.html&folderid=110214 
یک سری را خودم خواستم دانلود کنم یک هفته‌ای بند بودم! آخرش هم ... !
یادم هست دکتر فرزین در کلاس می‌فرمودند موقعی که فهمیدیم نرم‌افزاری ایران را تحریم کرده‌ است رفتیم و این نرم‌افزار را یاد گرفتیم. هنوز هم آباکوس به صورت رسمی نسخه‌ای به ایران نفروخته است و به این علت است که می‌گویند توی مقالات اسمی از آباکوس نیاورید چون هنگام تایید ممکن است لایسنس آن را از شما بخواهند. ولی انسیس را چند شرکت ایرانی به صورت رسمی خرید کرده‌اند. این آموزش‌ها را هم فکر کنم تنها کسانی دسترسی دارند که به صورت رسمی آباکوس را خرید کرده‌اند! این‌ها را هم به میمنت تحریم و پرکاری دوستان گذاشتم تا کارهای عزیزان سریع‌تر پیش برود و همچنین حرفه‌ای تر . همچنین به جرئت می‌گویم این مجموعه از جستجوی معمولی و حتی حرفه‌ای گوگل هم نمی‌شود پیدا کرد. شاید حدود 6 ماه دنبال همچنین چیزی بودم ولی پیدا نمی‌کردم حتی یک درس آن را چه برسد به مجموعه کامل. پیدا کردن این فایل‌ها با چیدن حلقه‌های زنجیر میسر گردید. البته از بس با کروم پایین و بالایش کردم گوگل هم آورده توی نتیجه‌های جستجوی اولش!
خواهشا اگر خواستید مطلب را انتشار دهید با منبع نقل کنید. چون اگر کسی باز هم از چنین دست مطالبی خواست سریع و به روز پیدا کند.
 یادتان باشد که گوگل موتور جستجوی خوبی است ولی کامل نیست! 
  • محمدمهدی دستگردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی