باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

جاده مانده است و من و این سر باقیمانده
رمقی نیست در این پیکر باقیمانده
گرچه دست و دل و چشمم همه آواره شده،
باز شرمنده‌ام از این سر باقیمانده

د?کتاتور? خدا !!!

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۱۹ ق.ظ

اما بدان د?کتاتور اول خداست که تو را محکوم کرد که پا به عرصه وجود بگذار?. اما طراح حکومت د?ن? همان خالق توست. اشتباهت در ا?ن است که فکر کرد? آزاد?.

اگر آزاد هست? و نه مق?د، از مر?ض?ت جلوگ?ر? نما، ?ا شکست عشق? ?ا کار? نخور، ?ا از مرگت جلوگ?ر? نما. تو محکوم هست? که در ملک خدا بمان? و اگر عاقل باش? تحت امر او قرار م?گ?ر?. 

اگر ا?ن اصل مق?د بودن در حکومت خدا را قبول کن? و بفهم? که دن?ا دار امتحان است پس برنده بزرگ هست? و اگر هر شب دختر? تازه عاشقانه به بسترت قدم نهد و  در علم غوغا?? کن? که ان?شتن و ن?وتن و بوعل? نکردند ?ا تمام ثروتت از گوگل و ماکروسافت افزون گردد،  و در نها?ت به غ?ر عبود?ت خدا از ا?ن دار امتحان برو? بدان که تا ابد بدبخت شده ا?. ا?ن است شرح حال من و تو. خودم و شما را به تقوا? اله? سفارش م?کنم. آر? ا? برادر. دن?ا تمام م? شود و روز? عازم سفر? دراز هست?م. آه من قلت زاد. 

خدا?ا مرا ببخش که تو را د?کتاتور خطاب کردم ول? گاه? به کسان? که ل?وان را برعکس گرفته اند و م?گو?ند عجب ل?وان? ست، سرش بسته و تهش باز! با?د با لفظ خودشان شروع کن?. اما خدا?ا تو آسمان و زم?ن را بر پا?ه محبت آفر?د? و ا?ن است اساس آفر?نش؛ اما آنکه خو به دن?ا کرد و ا?ن محبت تو را خوار و خار کرد، جز س?اه? دگر ند?د. 

  • محمدمهدی دستگردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی