باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

جاده مانده است و من و این سر باقیمانده
رمقی نیست در این پیکر باقیمانده
گرچه دست و دل و چشمم همه آواره شده،
باز شرمنده‌ام از این سر باقیمانده

فرصت کشی با عدم برنامه‌ریزی

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۰۶:۲۹ ب.ظ

زمان‌بندی کنکور ارشد بسیار فرصت کش است. داوطلب اسفند امتحان می‌دهد، اردیبهشت رتبه او اعلام می‌شود و تا شهریور باید منتظر نتیجه بماند. تا اینجا 7 ماه منتظر نتیجه ارشد می‌ماند و در این برزخ عملا نمی‌تواند برای آینده برنامه‌ریزی کند. نه می‌تواند اشتغال دائم پیدا کند، نه فرصت دوباره برای کنکور خواندن دارد. به نظر می‌رسد با اصلاح اندکی می‌توان این مشکل را رفع نمود. یا اکثریت ورود ارشد به دانشگاه را بهمن قرار دهید یا اینکه امتحان ارشد را اردیبهشت برگزار نمایید. یا ... . به هر حال مراعات بهار جوانی را بکنید ای مدیران عزیز.

گاهی انبوهی مشکلات با اندکی تدبیر قابل حل است. اقلا از قلم‌چی و گزینه دو یاد بگیرید که تا شب نشده، کارنامه قبولیت را می‌دهند دستت! بماند که سنجشیان عزیز 3 ماه فرصت می‌طلبند ولی داوطلب بیچاره باید در عرض یک هفته دانشگاه مناسب و رشته و ... را انتخاب کند و برنامه زندگی‌اش را تدوین کند!

همین جا از تمام اساتید گرامی که با امضای بیانیه‌ای در مورد جو بیخود دانشگاه به بنده ته جدول کنکوری فرصت حضور در این پادگان را دادند متشکرم. به هر حال شروع مجدد فعالیت دانشگاهیم! در قالب کارشناسی ارشد رشته مهندسی نقاشی کاربردی دانشگاه سنگکی را به جامعه علمی دانشگاهی تسلیت عرض می‌نمایم. امیدوارم این دفعه ضربه‌ای بزنم که تا هفتاد سال دانشگاه و دانشجو سر پا نایستند. به امید خدا!

  • محمدمهدی دستگردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی