باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

جاده مانده است و من و این سر باقیمانده
رمقی نیست در این پیکر باقیمانده
گرچه دست و دل و چشمم همه آواره شده،
باز شرمنده‌ام از این سر باقیمانده

سع? م?کنم از ا?ن به بعد بهتر باشم - جواب استاد عزیز

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۳۰ ب.ظ

یکی از دوستان متن زیر را ایمیل زده بود:

سلام

نامه ات {همین متن پست را} را برا? دکتر ... فرستادم،ا?ن چن?ن پاسخ داد: 

 پسر عز?زم سلام

ممنون از لطف شما

پسرم ام?دوارم طور? بشوم که شرمنده لطف و احساس شما نباشم

سع? م?کنم از ا?ن به بعد بهتر باشم

و ام?دوارم که من و همکارانم شاهد ترب?ت شدگان وفارغ التحص?لان? بهتر از نسل خودمان باش?م و شما از آن دسته باش?د.

خدا حافظ و نگهدارشما و ?ک ?ک جمع دوست داشتن? شما باشد.

ع?د شما مبارک

======================================

حاشیه: این جمله من را آتش زد: "سع? م?کنم از ا?ن به بعد بهتر باشم". خدا کند اساتیدمان را ناامید نکنیم.

  • محمدمهدی دستگردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی