باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

جاده مانده است و من و این سر باقیمانده
رمقی نیست در این پیکر باقیمانده
گرچه دست و دل و چشمم همه آواره شده،
باز شرمنده‌ام از این سر باقیمانده

حجاب در کلام شه?دان

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۲۷ ق.ظ

امام خم?ن? (ره) :"ا?ن وص?ت نامه‏ ها انسان را م?‏ لرزاند و ب?دار م?‏کند."
خواهرم؛ ز?نب‏ گونه حجابت را که کوبنده ‏تر از خون من است‏ حفظ کن .(شه?د محمد عل? فرزانه)
و تو ا? خواهرم: چادر س?اه? که تو را احاطه کرده است از خون سرخ من کوبنده‏تر است.(شه?د عبدالله محمود?)
خواهرم محجوب باش و باتقوا، که شما??د که دشمن را با چادر س?اهتان و تقوا?تان م?‏کش?د. حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل‏ حجاب دشمن را م?‏ب?ن? و دشمن تو را نم?‏ب?ند. ( سردار شه?د رح?م آنجف?)
حفظ حجاب هم چون جهاد در راه خداست. (شه?د محمد کر?م غفران?)
خواهرم: از ب?‏حجاب? است اگر عمر گل کم است نهفته باش و هم?شه گل‏باش.(شه?د حم?د رضا نظام)
خواهرم: هم چون ز?نب باش و در سنگر حجابت‏ به اسلام خدمت کن.)طلبه شه?د محمد جواد نوبخت? (
خواهرم: حجاب تو مشت محکم? بر دهان منافق?ن و دشمنان اسلام‏م?‏زند.(شه?د بهرام ?ادگار?)
تو ا? خواهرم... حجاب تو کوبنده‏تر از خون سرخ من است.(شه?دابوالفضل سنگ‏تراشان)
به پهلو? شکسته فاطمه زهرا(سلام الله عل?ها) قسمتان م?‏دهم که، حجاب را حجاب‏را، حجاب را، رعا?ت کن?د. (شه?د حم?د رستم?)
 از خواهران گرام? خواهشمندم که حجاب خود را حفظ کنند، ز?را که‏حجاب خون‏بها? شه?دان است.(شه?د عل? روح? نجف?)
مادرم... من با حجاب و عزت نفس و فداکار? شما رشد پ?دا کردم.(شه?د غلامرضا عسگر?)
ا? خواهرم: قبل از هر چ?ز استعمار از س?اه? چادر تو م?‏ترسد تاسرخ? خون من. (شه?د محمد حسن جعفرزاده(

  • محمدمهدی دستگردی

نظرات (۱)

  • رهــــــــــــا
  • وبتون خ?ل? عال?ه
    خدا قوت هم محله ا?
    ==========================
    پاسخ: سلام داداش رها، نظر لطفتونه، ممنون/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی