باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

جاده مانده است و من و این سر باقیمانده
رمقی نیست در این پیکر باقیمانده
گرچه دست و دل و چشمم همه آواره شده،
باز شرمنده‌ام از این سر باقیمانده

بدجوری داغونم!

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۱، ۰۵:۳۴ ب.ظ

به مناسبت حال و احوال بنده در این ایام! 

من این جوری داغونم، خدا ببین! و رحم کن بر این بنده.

همیشه جدی با خدا حرف نزنید! گاهی هم بگید و بخندید. مگه آدم پیش انیس و مونسش همیشه مشکلاتش را می‌برد. یه بار هم بگیم خدایا شکرت که زمین خوردم. یه بار هم که تو کارمون موفق نشدیم و شکست خوردیم بگیم خدا دمت گرم. یه بار که به علم ناچیزمون اهانت کردند و خدای ناکرده گفتند نمی‌فهمی، بخندیم. یه بار برای همیشه از خدای مهربان که مشکلات را در سر راه ما قرار داد تا ماجور بشیم متشکر باشیم.

یاد این جمله زیارت عاشورا به خیر! الحمدالله علی عظیم رزیتی. یعنی میشه کسی تمام دار و ندارش را از دست بده و آخرش بگه الحمدلله! اونم نه فقط حمد خالی، حمدی که مصیبتی بزرگی به من هدیه دادی. مگه میشه آدم در اوج بلا چهره‌اش برافروخته‌تر بشه. اصلا به من چه! ما چه می‌‌فهمیم از این حالات اولیای خدا. در آخر "من رضا?ت خود را در جفا? مخلوق پنهان کردم، هر کس در صدد رضاجو?? از ماست با?د ا?ذاء غ?ر را متحمل شود." حد?ث قدس?.

  • محمدمهدی دستگردی

نظرات (۵)

سلام
حالا چ? شده؟
=================================
پاسخ: سلام
دل بستن راحت است و دل کندن مثل جون دادنه! همین!
نکنه م?خواه? از صنعت? دل بکن?. بع?د م?دونم
------------------------------------------------------------------
من از همون بدو ورود به صنعتی ازش متنفر بودم، البت غیر مسجدش که اصل صفا بود.
سلام

إنا لله و إنا إل?ه راجعون


مرحوم آ?ت الله بهجت فرمودند :

و من ?تق الله ?جعل له مخرجاً، و ?رزقه من ح?ث لا ?حتسب، و من ?توکل عل? الله فهو حسبه، إن الله بالغ أمره قد جعل الله لکل ش?ء قدراً. سوره طلاق/آ?ه ?- ? »
آ?ا م? شود ما با خدا نباش?م، خدا ?ار ما باشد در هر جزئ? و کل?، در امور داخله و در امور خارج?ه؛ پس ه?چ چاره ا? از بل?ّات دن?و?ه و اخرو?ه، داخل?ه و خارج?ه ن?ست مگر خدائ? بودن و با خدا بودن و با خدا??ها مع?ت داشتن و تبع?ت داشتن.
ما اگر خدا ترس بود?م، از ما م? ترس?دند کسان? که اصلاً نم? شناسند ما ک? هست?م، چه کاره هست?م؛ م? ترسند کار? بکنند که ما بر آنها غضبناک بشو?م، چرا؟ چون د?گر غضب ما غضب خداست، اگر با خدا هست?م.
.................................................................................................
کشتار وحش?انه مسلمانان مظلوم و ب? دفاع م?انمار توسط کفار و مشرک?ن در روزها? اخ?ر که بنا به آمار رسم? تا 20 هزار نفر رفته را پ?گ?ر هست?د؟
تسل?ت م? گوئ?م ا?ن فاجعه را
با?د مسلمانان به پا خ?زند و
مصداق رحماء ب?نهم اشداء عل? الکفار واکنش دهند
ما از مسلمان? که ?کفر بالطاغوت ن?ست ب?زار?م
ا?ن نم? شود مسلمان? که مسلمان ز?ر ت?غ و آتش ظالم را فراموش کن?م
فردا? ق?امت خواهندپرس?د ا?ن چه مسلک? بود که داشت?د و سکوت کرده بود?د؟

ما اگر از انب?اء و اوص?اء دور شد?م، گرگها? داخل و خارج، بلا فاصله ما را م? خورند.(همان)

امروز دن?ا? اسلام گرفتار گرگها? داخل و خارج شده است.تنها راه توسل و چنگ زدن به رشته ? محکم انب?اء و اوص?اء است.با?د فرمان قرآن اجرا شود. مسلمان اگر مسلمان است با?د با د?دن صحنه ها? جنا?ات م?انمار دلش خون شود و اگر دغدغه ? نه مسلمان ها بلکه آدم?ت را دارد با?د از غصه بم?رد .ما همه با?د از غصه ا?ن فجا?ع بم?ر?م.حق?قتا بر مسلمان? عده ا? ننگ باد .بر حاکم عربستان و بحر?ن ننگ باد.بر اوباما و اولمرت مرگ باد .

ما ن?از به ابتکار عمل دار?م
?ا عل?
سلام
تلنگر خوب? بود ممنون
حد?ث قدس? رو تا حالا ند?ده بودم- باز هم ممنون
  • رهــــــــــــا
  • زنده باد دســـــــتـــــــگـــــــرد
    =============================
    البته فکر کنم منظورشان دستگرد خیار است!‌ ما اصالتا دستگرد قداده‌ای هستیم. شرمنده نا امیدت کردم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی