باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

باقیمانده

برای هر چیز زکاتی است و زکات علم نشر دادن آن است.

جاده مانده است و من و این سر باقیمانده
رمقی نیست در این پیکر باقیمانده
گرچه دست و دل و چشمم همه آواره شده،
باز شرمنده‌ام از این سر باقیمانده

آموزش حرفه‌ای دانلود

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۸۹، ۰۵:۵۳ ب.ظ
1- دانلود مستقیم

بهترین و سریعترین و راحت‌ترین شیوه دانلود می‌باشد. سایت‌های ارائه دهنده مستقیم به دو نوع رایگان و عضویت با هزینه تقسیم‌بندی می‌شوند که در بعضی از سایت‌ها هر دو نوع رایگان و عضو ویژه وجود دارد. اما سایت‌های مشهور و خوبی در این قسمت:

سافت گذر اول?ن دانشنامه نرم افزار ا?ران - سایت بسیار غنی و با سرعت بالای دانلود

دانلود ها ، میهن دانلود ، وطن دانلود ، پ? س? دانلود ، تک دانلود ، ا?ــ افــ دانلود ، کمیاب آنلاین ، راسخون، تبیان ، شاهوار .

نرم‌افزاری که برای دانلود مستقیم بسیار مفید و کارآمد است، orbit است. این نرم‌افزار سیستم را کند نمی‌کند، برای سایر مرورگرها مشکل ایجاد نمی‌کند، فایل ناقص دانلود شده امکان جابه‌جایی به رایانه دیگر را دارد و با بالاترین سرعت ممکن دانلود می‌کند و ... .

2- دانلود از سرورهای بارگذاری فایل (نظیر رپیدشیر)

سایت‌های بسیار زیادی برای آپلود فایل وجود دارد و اکثرا نرم‌افزار‌های کرک شده برای ارائه  از این روش استفاده می‌کنند.  معمولا خود این سایت‌ها موتور جست‌وجوی فایل ندارند. برای جست‌وجوی فایل استفاده از گوگل هم کارآیی مطلوبی ندارد و باید از موتورهای جست‌وجوی مخصوص آن استفاده کنید.

Rapid4me.com - یا یا اسم جدید uploadcity.com

filecrop - AVUN - Zoozle .
برای دانلود کتاب هم سایت زیر بسیار عالی است:
gigapedia
برای استفاده از سایت بالا باید عضو شوید که به صورت رایگان امکان‌پذیر است.

هیچ‌وقت برای پیدا کردن یک فایل به یکی از موتورهای جست‌وجوی بالا کفایت نکنید، چون هر کدام به یک شیوه لینک‌ها را جست‌وجو و دسته‌بندی کرده‌اند. نکته دیگر اینکه برای دریافت با سرعت بالا از روی سرورهای بارگذاری باید اکانت پولی را آن را بخرید، که برای این کار واسطه‌هایی وجود دارد و اگر در گوگل "خرید اکانت ..." را جستجو کنید آن‌ها را می‌یابید. اما در بسیاری از مواقع استفاده از سایت‌های واسطه بهتر و راحت‌تر است. سایت‌های واسطه لینک‌های غیر مستقیم را به لینک مستقیم تبدیل می‌کنند. دو سایتی واسطه ایرانی: رپید پارس ، رپیدباز .  که البته من خودم اولی را تست نکرده‌ام و از دومی هم در حد خوبی راضی هستم، هزینه دانلود هر گیگابایت اطلاعات به طور میانگین 350 تومان است.

3- شبکه تورنت

این شبکه مبتنی بر اشتراک فایل می‌باشد و سرعت دانلود شما بستگی به تعداد نفراتی هستند که این فایل‌ را در کامپیوتر خود به اشتراک گذاشته‌اند. معمولا سرعت این شبکه کند است و گاهی دریافت یک فایل چند هفته یا ماه طول بکشد. البته اگر عجله دارید سایت رپیدباز لینک‌های شبکه تورنت را دانلود کرده و به صورت لینک مستقیم در‌می‌آورد.

ابتدا باید نرم‌افزاری مانند uTorrent را نصب کنید و برای دانلود نرم‌افزار فایل‌های کم حجمی با پسوند .torrent از سایت‌های مدیریت تورنت دریافت می‌کنید. این فایل‌های کم حجم حاوی اطلاعات رایانه‌هایی است که این فایل‌ها را به اشتراک گذاشته‌اند. سایت‌های جست‌وجوی شبکه تورنت عبارتند از:

  • Torrentz ، demonoid ، Mininova
  • 4- شبکه ایمیول

    eDonkey ، Kad شبکه بزرگ دیگر اشتراک فایل است. برای جست‌و جو و دانلود از نرم‌افزار eMule می‌توانید استفاده کنید. در ضمن این شبکه پر از ویروس و فایل‌های بی‌مصرف هستند. مثلا شما یک فایل دو گیگابایتی را دانلود می‌کنید و بعد می‌بینید که اصلا حاوی هیچ فایلی نیست، اما این را هم بگویم گاهی روی این شبکه نرم‌افزارهایی پیدا می‌شود که در هیچ کجا یافت نمی‌شود و به امتحان کردن آن می‌ارزد.

    برای جست‌وجو در این شبکه‌ها سایت‌های زیر مناسب هستند:

    emugle , Emule Search

    5- سایت‌های کرک

    راه‌حل دیگری هم هست و آن دانلود فایل‌های نصب نرم‌افزار از سایت‌ خود آن نرم‌افزار یا از سایت‌های متفرقه می‌باشد و سپس برای یافتن کرک از سایت‌ زیر استفاده کنید:

    crackfind

    البته مواظب برخی از سایت‌های کرک باشید! چون بعضی دارای ویروس‌‌های خطرناکی هستند. در ضمن برخی دیگر حاوی عکس‌های غیراخلاقی می‌باشند. برای مرور بی‌خطر نمایش عکس‌ها را غیرفعال کنید.

    البته روش‌های دانلود یا بدست آوردن یک نرم‌افزار به اینجا محدود نمی‌شود. روشهایی مانند دانلود از ftp  و یا رابطه‌های دوستانه و یا تجاری با بعضی.

    نکته آخر آنکه بعضی از سایت‌های دانلود حاوی عکس‌ها یا فلش‌های نامناسبی هستند. برای حصول اطمینان نمایش عکس‌ها را در مرورگر خود غیر فعال کنید.

    • محمدمهدی دستگردی

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی